Wyposażenie do organizacji miejsca pracy
Porządek na biurku - porządek w biznesie. Artykuly do organizacji miejsca pracy pomogą Ci utrzymać porządek w miejscu pracy i mieć wszystko, czego potrzebujesz w zasięgu ręki: poziome lub pionowe tace na dokumenty - do kompaktowego i schludnego przechowywania dokumentów, katalogów, czasopism i szkiców na biurku; przyborniki na biurko z wyposażeniem - do wstępnego wypełnienia miejsca pracy listą niezbędnych artykułów papierniczych w jednym stylu, bez konieczności zbierania wszystkiego osobno; pudełka karteczki, stojaki-organizery, stojaki na wizytówki, spinacze, artykuły papiernicze - do schludnego i estetycznego przechowywania artykułów piśmiennych, wizytówek, spinaczy, bloków papieru bez utraty drobiazgów. A wszystkie niepotrzebne papiery warto przenieść z biurka do estetycznego kosza na śmieci.
Podczas konferencji, prezentacji, szkoleń, konferencji prasowych i innych wydarzeń, a także podczas pracy z klientami w bankach, w recepcji hoteli - ważnym szczegółem organizacji procesu mogą być tabliczki informacyjne ze zmiennymi informacjami, które powinny znajdować się na biurku : jednostronne tabliczki informacyjne mają szerokie zastosowanie jako tabliczki znamionowe, dwustronne tabliczki informacyjne mają szerokie zastosowanie w reklamie i innych informacjach.
W tej kategorii artykułów znajdują się również maty samogojące do cięcia papieru z zaznaczeniem centymetrowym. Pozwalają na dokładne i bezpieczne cięcie nożem papierniczym.
Artykuly do organizacji miejsca pracy, prezentowane na stronie Axent, wykonane są z wysokiej jakości materiałów - pierwotnego tworzywa sztucznego lub metalowej siatki. Mocny materiał, wysokiej jakości malowanie i wykończenie krawędzi metalowej siatki zapewniają schludny wygląd i długi okres użytkowania.